Митниця розробила порядок подання скарг платниками податків

Державна митна служба України розробила проект наказу "Про затвердження Порядку оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов’язання, визначені митними органами, та їх розгляду Державною митною службою України".

Цей акт визначає порядок оформлення, подання та розгляду Держмитслужбою скарг платників податків при оскарженні останніми в адміністративному порядку податкових повідомлень-рішень про податкові зобов'язання, нараховані митними органами, та інших рішень митних органів.

У разі коли платник податків вважає, що митний орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень митного органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до Держмитслужби із скаргою про перегляд цього рішення.

Керівник (або його заступник) Держмитслужби зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення за скаргою, а структурний підрозділ Держмитслужби, уповноважений на розгляд скарги, - надіслати це рішення протягом двадцяти календарних днів, наступних за днем отримання скарги платника податків або протягом строку, продовженого за рішенням керівника (або його заступника) Держмитслужби, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

 

ДЖЕРЕЛО: UBR