Правила подачі скарги на податкове повідомлення-рішення | Федерація профспілок працівників малого та середнього підприємництва України
 
 
 

Правила подачі скарги на податкове повідомлення-рішення

В апеляційній практиці зустрічаються випадки, коли платник податків подає скаргу до відповідного органу державної податкової служби на податкове повідомлення - рішення (рішення) з порушенням законодавчо встановленого терміну. Про порядок подання такої скарги розповіли в Департаменті апеляцій ДПАУ.

Згідно з пунктом 56.16 статті 56 Податкового кодексу України та пункту 7 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом ДПА України від 23 грудня 2010 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 січня 2011, днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги відповідним органом державної податкової служби. При відправці скарги поштою - дата отримання, зазначена в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті, відділенням поштового зв'язку від платника податків поштового відправлення зі скаргою. У разі відсутності повідомлення про вручення і опису вкладення поштового відправлення та відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює з'ясування дати отримання відділенням поштового зв'язку скарги, датою подання скарги вважається дата надходження скарги до органу державної податкової служби.